Met deze functie kunt u klachten over speeltoestellen, ondergronden of speelplaatsen registreren.
Ook kunt u de afhandeling van klachten bij houden
Locatie
Ga naar: Logboeken > Klachtenregistratie
Klachten worden geïdentificeerd aan een code. Klik op de -knop om de eerstvolgende beschikbare code in te vullen. Met de
-knop opent u een lijst van bestaande klachten.
Vult u een reeds gebruikte code in, dan verschijnt de bij de code horende klacht.
Bij Aangenomen door en Doorsturen naar kunt u selecteren uit een lijst van werknemers. Deze lijst is bij te werken bij Logboeken > Optielijsten Bijwerken > Klachtenregistratie > Medewerkers.
Daar onder voert u de klachtgegevens in.
Klik op [Bewaar] om de klacht op te slaan, [Wis] om de klacht te wissen en [Stop] om het menu te verlaten zonder de wijzigingen op te slaan.
Met de functie Controle klachtafhandeling kunt u controleren of er nog klachten zijn die niet zijn afgehandeld. Bij Gebruikersinstellingen kunt u aangeven dat de controle bij opstart van GB Speelbeheer moet worden uitgevoerd.