Klachtenregistratie

Navigation:  Beheerprogramma > Gegevens >

Klachtenregistratie

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Met deze functie kunt u klachten over speeltoestellen, ondergronden of speelplaatsen registreren.

Ook kunt u de afhandeling van klachten bij houden

 

Locatie

Ga naar: Logboeken > Klachtenregistratie

Klachten worden geïdentificeerd aan een code. Klik op de -knop om de eerstvolgende beschikbare code in te vullen. Met de -knop opent u een lijst van bestaande klachten.

Vult u een reeds gebruikte code in, dan verschijnt de bij de code horende klacht.

 

Bij Aangenomen door en Doorsturen naar kunt u selecteren uit een lijst van werknemers. Deze lijst is bij te werken bij Logboeken > Optielijsten Bijwerken > Klachtenregistratie > Medewerkers.

 

Daar onder voert u de klachtgegevens in.

 

Klik op [Bewaar] om de klacht op te slaan, [Wis] om de klacht te wissen en [Stop] om het menu te verlaten zonder de wijzigingen op te slaan.

 

Met de functie Controle klachtafhandeling kunt u controleren of er nog klachten zijn die niet zijn afgehandeld. Bij Gebruikersinstellingen kunt u aangeven dat de controle bij opstart van GB Speelbeheer moet worden uitgevoerd.