Onderhoudscontract

Navigatie:  Colofon >

Onderhoudscontract

Vorige paginaNaar hoofdstuk-overzichtVolgende pagina

Het onderhoudscontract heeft betrekking op het beheerprogramma, bijbehorende modules, netwerkversie en wachtwoord (voor zover bij de aanschaf inbegrepen). Het onderhoudscontract wordt gesloten tussen de cliënt en Groenestein Beheersoftware.

 

Voor het onderhoudscontract verleent Groenestein Beheersoftware aan de cliënt:

Telefonische ondersteuning op vragen die verband houden met de werking van de programmatuur voor de doeleinden waarvoor de programmatuur is ontwikkeld.
Elke vernieuwde versie van de programmatuur die Groenestein Beheersoftware ontwikkelt. Naar aanleiding van vernieuwde ontwikkelsoftware of naar aanleiding van vragen en/of opmerkingen van gebruikers, worden regelmatig nieuwe versies van de programmatuur uitgebracht.
Vragen van de cliënt worden gemeld via een door de cliënt aan te wijzen contactpersoon. Aanvragen voor telefonische ondersteuning van de cliënt worden gewoonlijk direct, doch uiterlijk binnen één volle werkdag, beantwoord. Ondersteuning op de werkplek van de cliënt is inbegrepen, waarbij gemaakte reiskosten in rekening worden gebracht, tegen het geldende tarief. Ondersteuning op de werkplek wordt gegeven binnen vijf werkdagen na melding.
Het onderhoudscontract is geldig voor de duur van één jaar en wordt stilzwijgend verlengd, tenzij schriftelijk opzegging wordt gedaan door een der partijen uiterlijk drie maanden voor het verstrijken van de contracttermijn. Bij tussentijdse aanschaf van aanvullende modules van het betreffende programma zal de prijs van het onderhoudscontract worden aangepast.
Op het onderhoudscontract zijn de algemene voorwaarden van de Federatie van Nederlandse Brancheverenigingen voor Informatie Technologie (FENIT) van toepassing.

 

Een exemplaar van de algemene voorwaarden is bij Groenestein Beheersoftware op aanvraag verkrijgbaar.