Ondersteuning

Probleem met opstarten na Windows 10 update?

In de laatste Windows 10 update (1709, van najaar 2017) zit een aanpassing die ervoor kan zorgen dat GB-applicaties niet meer kunnen opstarten. We hebben hiervoor nieuwe setup-bestanden, maar een snellere oplossing kan zijn om het volgende bestand te downloaden (win10-fix.zip). Hier staan drie .dll-bestanden (libeay32.ddll, ssleay32.dll en XB2NET.DLL) die u kunt kopiëren in de GB9 programma-folder (meestal te vinden in C:\GB9\). Hierna zal het programma gewoon weer opstarten.
Als u zelf niet bij deze folder kan komen, vraag dan uw ICT-beheerder voor assistentie.

Ondersteuning op afstand met Teamviewer

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn bij ondersteuning van uw werkzaamheden maken wij gebruik van Teamviewer. Met dit programma is communicatie mogelijk tussen twee computers via internet waarbij een medewerker van GB bij u op het scherm kan kijken of zelfs (met uw toestemming) het scherm kan overnemen. U hoeft hiervoor niets te installeren, het opstarten van de ‘quick support’-module van Teamviewer is voldoende.
Via de onderstaande buttton kunt u de quick support-module downloaden.

Teamviewer QS - exe-bestand
Wanneer u op het gedownloade bestand dubbelklikt ziet u een soortgelijk scherm:

Teamviewer

Nu kunt u contact opnemen met Groenestein Beheersoftware (0317-417647) voor ondersteuning.

Delen van bestanden met WeTransfer

Voor het uitwisselen van bestanden met Groenestein Beheersoftware kunt u gebruik maken van onze eigen WeTransfer-pagina. Klik hiertoe op onderstaande button.

WETRANSFER